DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

2014

PROBĚHLÉ AKCE 2014

Silvestrovský výšlap na Dvoračky

31.12.2014 - jako každý poslední den v roce jsme vyrazili na Dvoračky.... Tento rok to opět měla být velká převaha psů, jen bohužel Maxíček si udělal něco s nohou a kulhal, takže musel zůstat doma. Takže jsme šli ve složení já a Fíďa a Stáňa s Falcem, Fíkem a Sárou. Takže jsem na výstup dostala nejprve Fíčka a poté Falouška a šlo se parádně :) Byl to super výlet, jako vždy.......

Neoficiální závod Vánoční dárek Praha

20.12.2014 - stejně jako minulý rok jsme se na konec roku vánočně naladili na závodech v dogdancingu v Praze, a to na neoficiálním závodu Vánoční dárek. Přihlásila jsem se do kategorie jednotlivců s Maxem, na naší sestavu z minulého roku, s Fidorkou na naší novou i se stromkama ( které nám ochotně vypůjčili kamarádky - závodnice ) a k tomu ještě do kategorie dvojic s Fidorkou a se Stáňou a Falcem :). Takže to byl náročný den, nejprve poprvé cesta autem do Prahy, ještě že má Stáňa navigaci v tabletu, takže jsme dorazily naprosto bez bloudění :) a pak teda zvládnout 3 sestavy..... s Maxíčkem to byla pohodička, on mě prostě nezklame :) cvičil krásně, s radostí a obrovským nadčením :) vyneslo nám to krásné 5. místo z 25 účastníků. Fidorka byla jak so trochu přeaktivovaná, aneb tak velmi chtěla vyhovět, až je jak neřízená střela :D ale byla to její premiéra v takovém rušném prostředí, takže opravdu spokojenost - 16. místo z 25 účastníků. A dvojice, to bylo opravdu vtipné :) vymýšlení sestavy den předem a to bez psů :D na téma Čert ví proč, trošku to byl chaos, ale už víme co trénovat aby to příště dopadlo lépe :) takže 5. místo z 9 dvojic :) Jsem ráda, že jsme se tam potkaly s kámoškama, které známe z tábora, takže to bylo super odpoledne.

Za náš super úspěch bylo, že všechny naše 4 sestavy se Stáňou byly pobrány česky, na české písničky :)

Videa v sekci videa ;)

Výstup na Sněžku za východem slunce

Výlet na rozhlednu Štěpánku

14.11.2014 - se Stáňou a její smečkou jsme se vidali na rozhlednu Štěpánku. Bylo krásné počasí a šlo se skvěle :)

image image

Dogtrekking Pojízeřím za sluncem 39,5 km

28.10.2014 - Naším bohužel jediným dogtrekem tento rok bylo naše již každoroční Pojížeřím za sluncem. Přihlásili jsme se na nejdelší z variant a to 35 km.... kterou nakonec pořadatelé připravili jako 39,5 km. Naše sestava se trošku pozměnila šla jsem já s Maxem a Fidorkou, pro kterou to byl úplně první dogtrek a jistě ne posledním, dále Stáňa s Falcem a vypůjčenou Sárou ( Fíček doma odpočíval po problémech s nohou ) a Michal s Matýskem. Vycházelo se z Jestřebí a trasa byla moc pěkná, ale náročná. Počasí ze začátku nepřálo a pršelo, ale postupně se umoudřilo a nakonec jsme si užili krásných výhledů a sluníčka. Co se týče převýšení tak nám dalo zabrat :) bylo vypočítáno na 2390 m :) Mně nedělá problém ani to jít do kopce, na to mám Maxíka, který mě vytáhne, ale z kopce to je horší, tdy oba táhnou a moc mi to neulehčují, ještě k tomu cesta spíš vypadala chvílemi jako potok a opravdu to bylo o ústa :) ale vše se zvládlo, byla legrace jako vžd,y a ty pohledy prostě lahoda pro duši. Konečný výsledek 9 hod a 36 min a poředí naší skupinky od 4. místa. Krásně popsanou trasu i se zážitkama ma Stáńa na webu zde :D  fotečky z trasy zde

Zkoušky z dogdancingu

Tábor z dogdancingu a dogfrisbee

Plavení po Jízeře

26.7. - dnes jsem podnikla s rodičema výlet a to na loďkám po Jízeře :) Bylo to prima, samozřejmě Max ani Fidorka nemohli chybět, takže na loďce sestava 3 lidu a 2 psi, opět středem pozornosti. Maxík se nejprve bál, ale pak zjistil, že je to docela prima, Fidorce se to líbilo od začátku a jako navigátorka celou domu zepředu sledovala kam to plujeme :)

Focení v ateliéru

26.7. - už nějakou dobu jsem si říkala, že by se mi moc líbily fotky psisek u profesionálního fotografa a z ateliéru. Díky mojí sestry, jsem se dostala k fotografce Nikol Mansfeldová a domluvila si s ní focení. Fotky jsou skvělé, měla super nápady, co a jak fotit a byla velmi trpělivá :) Jsem moc spokojená s výsledkem a kdo by chtěl mohu jen doporučit ;) kontakt na ní zde : http://www.fotonikol.com/ ;)

ukázka zde:                       další fotky budu dávat na web postupně :)

Noční výstup na Sněžku - za východem sluncem

24.7.2014 - Dnes noční výšlap za východem slunce na Sněžku :) se jaksi moc nepodařil... no štěstí na počasí bylo asi moc, takže dneska jsme to schytaly jak se dá..  …. v noci 1:15 odjezd do Pece – cestou ještě pro Stáňu + Falca a Fíka a jelo se...ač cestu známe... no jak jinak než jedna silnice uzavřena, další rozkopaná a dále objížďka.... Z Pece jsme vycházeli kolem 3 hodiny, nebe jasné, krásné hvězdy... a tma jako... v pytli :D no pak najednou mraky, mlha, déšť, vítr a bylo ... čelovky sotva dosvitly na naše psiska, ale nějak jsme si řekly, že prostě vyjdeme až nahoru,.. naprosto zmoklý jsme tam došly v 5:15, úspěch byl že jsme neodlétly :) a pak co nejrychleji zpět k auto a po 7 odjezd dom
Na druhou stranu takovou radost, že jsme nahoře jsem ještě neměla, tohle byl opravdu zážitek  tak o důvod víc tam ještě párkát vyrazit, někdy se to musí podařit!!

Národní výstava Mladá Boleslav 2014

19.7.2014 - Dnes jsem se s Fidorkou zúčastnila naší druhé výstavy a to České národní výstavy psů Mladá Boleslav :) ve třídě mladých Fíďa získala VD (Velmi dobrá)  ,moc krásně se dneska předvedla udělala mi moc radost. Jen ty chlupy si mohla nechat :)

posudek od paní rozhodčí Libuše Ubrové :

16 měsíční fenka na vyšší noze, s dobrou hlavou, nůžkový úplný skus. Chybí ještě trochu hrudník a hřbet se zvedá v zádi, strmější úhlení zadních končetin, fena se dobře pohybuje
Možná kdyby paní rozhodčí celou dobu neseděla a pejsky si prohmatala, jak tomu bývá, tak by to třeba s tou zádí bylo jiné :D

Jinak výstavy ještě párkrát přetpíme ale rozhodně to není nic pro nás  strašlivá nuda a Fíďa to dávala dosti najevo a já se jí nedivím ;)

Výlet Horní Mísečky

18.7.2014 - s rodiči jsme vyrazili na Horní Mísečky. Trasa Vrbatova bouda - Labská bouda - Sněžné jámy - pramen Labe -Horní Mísečky. Psiska se krásně prošla a prolítala po krásné krajině :) Určitě jsme tam nahoře nebyli letos naposledy :)

Výlet Malá skála

14.7.2014 -  na rychlo jsme vymýšlely další výlet. Den předem nás napadla naše srdcovka Malá skála :) pohodová trasa Vranov, Panteon- Frýdštejn- Zbirohy. Opět počasí vyšlo na jedničku, prostě nám to skvěle zatím vychází :)

Fidorka poprvé vyzkoušela nové kšíry short od ZeroDC, opravdu originální :) určila jsem si barvu fialová s růžovým lemem a prý to bylo poprvé co tuto kombinaci dělali :)

Závod ,, O nymburskou tlapku´´

6.7.2014 jsme se zúčastnili dalších neoficiálních závodů tentokrát ,,O nymburskou tlapku´´ . Opět jsem přihlásila oba psy, Maxe do závodníků se sanitkou a Fidorku do začátečníků se Saxánou. Teplo bylo neskutečné, kolem 30ti stupňů a závodní plocha byla na sluníčku. Měla jsem strach jak zacvičí ty moji černí chlupáči ,a oni mě ( jako vždy) mile překvapili. Oba zacvičili perfektně, krásně se soustředili, jen já se občas trošku zamotala, ale byli prostě úžasní. Výsledky naprosto úžasné a to Maxík kategorii závodníci 2. místo a Fidorka svojí kategorii začátečníků vyhrála. Jsou to moji úžastňákovi a jsem na ně moc pyšná :)

video zde : Fidorka      Max

Výlet na Šeřín

4.7.2014 - dnes jsem místo plánované zkoušky (kterou jsem musela zrušit ), zadala Stáně aby vymyslela výlet okolo 30 km, večer před tím to dnem to bylo 42 km a nakonec jsme ušli, pro mě dříve neuvěřitelných, 48 km. Bylo krásně, teplo až moc veliké ale psi vypadali, že jim to zas tak nevadí, to my na tom byli chvílemi hůř. Naše sestava já + Max a Fidorka a Stáňa + Falco a Fík. Cesta vedla Peřimov- Valteřice- Žalý- Rovinka- Šeřín a zpět. Dělali jsme pauzy které trvaly někdy až hodinu a pozitivní motivací ( tam si dáme pivo, tak pohár, tam už mám auto ) jsme došli až do cíle. Puchýře byly až neuvěřitelně nalité ale ten pocit ten je prostě super. Zjistila jsem, že pro mé psy 48 km bylo jako nic a opravdu by mě zajímalo kde jsou jejich hranice :D pač já se teda posledních 6 km překonávala neskutečně. Někdy přístě dáme těch vysněných 50 km a začneme trénovat na delší túry na víc dní :)

Výlet na Dvoračky

2.7.2014 - první pro mě prázdninový den jsem vzala psiska od nás na Dvoračky. Počasí bylo super, psiska si užívala a šlo se parádně. Na začátek prázdnin to bylo super 20 km, a teď budeme přidávat :)

Ukázky na Dnu děti v Peřimově

21.6.2014 - přes Stáňu jsme byli pozváni na ukázku dogdancingu na Dnu dětí v Peřimově :) Naše sestava já s Maxem a Fidorkou a Stáňa s Falcem. Děti mohly vidět dohromady 6 vystoupení a to Stáňa s Falcem jako Čertice a Ája s Maxipsem, já s Maxem se sanitkou a Shrekem a s Fidorkou se Saxanou a Večerníčkem.

Podle reakce publika se vystoupení moc líbila a my si potrénovali rychlé přev

Zkouška obedience OB-Z

1.6.2014 - dnes se konali již zmíněné zkoušky obedience, přesněji pro nás zkouška OB-Z, na kterou jsem se přihlásila hlavně s Maxem a nakonec i s Fíďou :). Fidorku jsem vzala hlavně na vyzkoušení jestli bude pracovat bez pamlsků, neměly jsme téměř natrénováno, ale v některých cvikách mě mile překvapila, držela krásně činku, šla u nohy pěkně, box splnila a odložení za chůze do lehu a přivolání by bylo pěkné, ostatní už bylo horší, spíše vtipné :D, takže jsme bodama nesplnily, a zkoušku jsme jak se dalo očekávat nesložily :)

Za to Max :) složil zkoušku OB-Z na velmi dobře, cvičil pěkně :) box dal suprově (na to že jsme netrénovali :D ) On mě prostě nezradí!! Tím složil svojí 12ctou zkoušku!!!

Moc děkujeme rozhodčí Ladě Richterové, dále stevardce a organizátorce Věrce Kašparové :)

Krakonošův pohár + zkoušky z dogdancingu

25.5.2014 - hned další den jsme vyrazili na další ročník neoficiálních závodů v dogdancingu Krakonošův pohár do Vrchlabí, který druhým rokem pořádá Kamča Vavřincová. Před samotným závodem ještě probíhaly i zkoušky. Já jsem šla na plac dohromady 4krát :) Nahlásila jsem Fidorku na její první zkoušky a to F1 (freestyle) a DwD1 (Dances with dogs) a ještě na závody do kategorie začátečníků a Maxe do pokročilých. A dopadlo to skvěle, Fidorka obě zkoušky dala na Výborně!! Závody také skončily báječně Fidorka získala 2. místo a Max svojí kategorii vyhrál a odnesl si 1. místo :) Maxíčkovi při sestavě zaskočilo, takže jsem moc ráda, tak to zvládl :D a Fidorka zas byla přeaktivovaná a musela si nejprve zkontrolovat naší rekvizitu, ale oba pracovali s radostí a jsem s nimi moc moc spokojená! :) Organizátorům a rozhodčím moc děkujeme byl to skvěle strávený den!!

Videa budou ;) fotky od Míši Václavů , moc děkujeme!!

MR mládeže v dogdancingu Česká Třebová

24.5.2014 - na poslední chvíli jsme se s Maxem přihlásila na oficiální dogdancingové závody, přesněji Mistrovství republiky mládeže v dd, který se konal v České Třebové jako součást akce Junior open. Startovali jsme v kategorii junioři ( do 23 let ). Po příjezdu, poté co jsem viděla kde budeme cvičit, jsem litovala, že jsme jeli. Ohraničení bylo páskou na zemi, rušné prostředí, hudba skoro nebyla slyšet a kolem každou chvilku projížděli vlaky, takže nebylo slyšet skoro nic..... nevěřila jsem tomu, že Max odcvičí v takovém prostředí bez pamlsků..... a on mě naprosto překvapil :) Odcvičil to jako profík, nezačuchal se, pracoval s radostí a vše plnil :) Jsme na něho nekutečně pyšná!! Naš výkon nám vynesl krásné 1. místo a tím titul Juniorský mistr 2014 !!! Je to moje ohromná šikulka :)

video časem bude a fotky nevím jestli se nějaké dělaly ;)

Výlet k Mumlavským vodopádům

22.5.2014 - s pejskama jsme podnikli výlet od nás z Jablonečka až k Mumlavským vodopádů, trasa byla celkově něco přes 22 km :) byla to krásná procházka a počasí vyšlo naprosto perfektně. Konečne bylo i dost vodý, takže vodopád byl nádherný!

Ukázky psích sportů

17.5.2014 - tuto sobotu byl pozván náš cvičák v Rokytnici, aby jsme jako členové ukázali práci se psy - různé psí sporty. Akce se jmenovala Den otevřených dvěří v Horní škole, počasí nám vyšlo dobře :) S Maxem jsme ukázali dogdancing, dogfrisbee, agility a s Fidorkou poslušnost, agility (tunely ) a 2krát jsme předvedly sestavu z dogdancingu. Fidorka cvičila báječně a poté si užívala hraní s dětmi :)

Seminář obedience s Ladou Richterovou

11.5.2014 - tento den, aby jsme se nenudili, jsem vyrazila na náš cvičák do Rokytnice, kam nám přijela Lada Richterová udělat seminář obedience. Pro nás je to poprvé co jsme ,,přičichli´´ k tomu to sportu. A to především kvůli blížícím se zkouškám OB-Z, na které se chystám s Maxem. Náplň semináře bylo projít zkoušku a vyslechnout si rady co ještě dotrénovat aby ta zkouška dopadla co nejlépe :) Poté jsme si psiska brali postupně a cvičili techniku tréninku obedience. Postupy jsem vyděla poprvé, proto to bylo hlavně pro mě docela náročné. Maxe i Fidorku jsme si střídala, takže si zatrénovali oba dva, určitě rady využiji a jsem zvědá jak nám takový trénink půjde :)

Tábor Rzy v Orlických horách 2014

30.4.- 4.5.2014 - Nej, nej nejúžasnější 4 dny v tomto roce, aneb nejlepší akcička co jsme prožili :) Již po šesté jsem se zúčastnila tábora pořádaným Vaškem a Bohunkou, nyní přes ZKO Probluz. Poprvé se nekonal na Pecce, ale ve Rzech v Orlických horách, takže nervičky jak tam pojedme byly veliké. Jeli jsme ve složená já s Maxem a Fíďou a Stáňa s Falcem a Fíčkem. Příjezd byl ve čtvrtek večer, ale kvůli škole jsme to musely nechat až na středu, ale aby jsme nic nezameškaly vyjely jsme opravdu v nočních hodinách. Vstávala jsem před 2 hodinou a ve 3 vyrazila směr Orlické hory, o 16 km dále na nás již čekala Stáňa, která měla v autě navigaci, bez které by jsme v žádném případě nedorazily :D. Cesta utíkala pěkně a v 5:20 jsme byly na místě, počkaly jsme než se ostatni vstanou, byly nám předány klíčky od chatek a hned jsme byly popohnány na ranní rozcvičku (ranní.... no po 5 hodínách nevím nevím  :D ). Po snídani jsme byli rozděleny do skupinek, já jsem, jelikož Maxík není úplně zdravotně fit, šla jsem na výcvik hlavně s Fíďou, takže jsme se přiřadily přímo k pořadateli Vaškovi Lehkému a udělaly jsme opravdu dobře!! :) Krásně jsme procvičily poslušnost od základu, poté nás bral pravidelně na stopy, a i Maxíka mi povolil brát, takže jsme mohla cvičit s obouma, za což mockrát děkuji! Byli jsme se Stáńou přemluveni i na ukázky a debatu o dogdancingu, takže Fidorka poprvé cvičila před lidmi, a udělala mi radost, teda oba dva byli až moc aktivní, ale zas ukázali jak je to ohromně baví, což je přeci to nejhlavnější. Ve volné chvíli jsme si zaběhali agility a pohráli s frisbeem. Prostě takhle akčně naladěné psy jsme ještě neměla :) Fidorka si každé odpoledne zakousala při obranách, a to je tedy něco její nejoblíbenější aktivita. Poslední trénink cvičili všichni psi najednou a to vám bylo něco. Fidorka se tak krásně soustředila, že mi udělala takovou radost!

Každověčerní oheň neměl vůbec chybu, jak bylo chladno, tak se všichni posilnili na zahřátí a to vám byla legrace, že jsem si opravdi prodloužila život :D

Další ohromnou zábavou byla táborová soutěž, tektokrát jenom psovodů. Jednalo se o skoky přes švihadlo, koloběh, ,,plavání´´ ve vypuštěném rybníku a cvrnkání kuličkami. Tuto soutěž, ač tomu nemohu uvěřit, jsem vyhrála a teda ty ceny, neuvěřitelné :D

Moc se těším až opět vyrazíme s tou nejlepší partou co může být! Všichni tam byli naprosto senzační! Nedovedu to srovnat s ničím kde jsme byli. I psi poznali naši náladu a dělali nám moc velikou radost.

Závěr co jsme si odnesla nový postup tréninku poslušnosti, dokonalý nácvik stop, to že mám úžasný psy a nejhlavnější, že časem do naší smečky přibude bersnský salašnický, už to dlouho bez toho kouzelného plemene nevydržím a když i lidičky z tábora mi to řekli, že berńáček ke mně prostě patří tak to tak budeeee :D

foto ZDE    video obran Fidorky ZDE

Zkouška BH (zkouška doprovodného psa )

27.4.2014 - na našem cvičáku se konala zkouška BH, přijel nám už známý pan rozhodčí Jiří Kolář. S Maxem jsme se na tuto zkoušku chystali už déla, jen jsem měla strach z toho, že se zkouška dělá bez povelů rozhodčího a k tomu psovi se při změně směru povel vůbec neříká, takže jsem si nebyla jistá, jestli se udrží u nohy. A on mě fakt překvapil, jako samozřejmě sešel zcela nalepen, ale byl suprový. Speciální cviky zvládl s přehledem, takže výsledek 51 bodů z 60, obstál :)

on je prostě můj pan dokonalý!!!

Seminář dogfrisbee s Míšou Androvou

12.4.2014 - již po čtvrté k nám na cvičák do Rokytnice dotazila Míša Andrová, aby nám udělala seminář dogfrisbee. Já jsem se zúčastnila všech čtyřech a musím říct, že tenhle byl prostě nejlepší :) Měla jsem nahlášené oba psy, takže to byla fuška :)

Seminář byl sestaven tak, že nejprve jsme házeli my psovodi mezi sebou, učili se různé hody a trénovali již známé. Poté se vzali na trénink jednotlivě psy a tak se to střídalo dokola :)

Maxík neměl úplně svůj den, snažil se, běhal, skákal, ale není to on. Čekáme na vyšetření krve, jakou to může mít příčinu, že to není tak energický pes jako jsem zvyklá, ale cvičl stejně...........ale já prostě vím, že není vše v pořádku.....

Fidorka byla poprvé, do teď jsme trénovala jen po zemi talíře a když je jí již přes rok, přešli jsme na hody vyšší, ale stále tak aby si nemusela moc zatěžovat nožky. Fíďu to baví neskutečně, ohromně je do toho nadšená a jsem zvědavá jak nám to půjde do budoucna :)

za fotky moc děkuji Stáně, a všem zúčastněným za naprosto nezchybnou atmosféru celého dne :)

Obrany Vrchlabí

13.3.2014 - Ve Vrchlabí opět začali pořád tréninky obran s figurantem Jiřím Štolovským. Fidorka tam byla po druhé a byla neskutečná :) Tohle bude její šálek kávy, na to že normálně tolik neštěká, při obranách se z ní stává úplně jiný pes. Začali jsme s látkou, ale ona si pak sama našla peška a vyžadovala jeho :) i trénink revíru jsme začali, myslím, že pár opakování a i to ta moje holka pochopí. V plánu jsou pravidelné tréninky, takže my tam nebude chybět, škola se nějak přizpůsobí :)

foto: Michalea Vávlavů

Focení v Brně

5.3.2014 - v Brně jsme vytáhly spolužačku Andreu Husaříkovou na focení pejsků :) Andrejka krásně fotí a zrovna si koupila nový objektiv a potřebovala ho vyzkoušet, takže jsem s Fidorkou a ještě s kamarádkami Verčou a její labradorkou Amy a Vendulkou a jejím australáčkem Bakarym vyrazili při pěkném počasí na focení :) Fotky se moc moc povedli a moc děkujeme!!

ochutnávka zda: ( jinak jsou přidány do profilu Fídi a do její sekce jak roste! )

Únorové focení v Peřimově

22.2.2014 - Jelikož bylo nádherné počasí vyrazila jsem s oběma psiskama ke Stáně na nafocení nějakých foteček :) Maxe dogfrisbee a Fidorce dogfrisbee a dogdancing, fotky jsou přidány do sekce aktivity :)

Výlet na rozhlednu Žalý

12.2.2014 - konečně jsme se opět vydali na výlet. Tentokrát z Jilemnice na rozhlednu Žalý. Nahoře to konečně zas vypadalo jako v zimě, běžkaři, sníh, krása. Počasí vyšlo super. Dole jaro, nahoře zima. Cesta byla moc pěkná a myslím, že se tam opět zase vydáme :). Jinak naše sestava jako obvykle já s Maxem a Fíďou a Stáňa s Falcem a Fíkem.

Procházka v Peřimově

26.1.2014 - během příprav na zkoušky jsem vzala Maxe i Fíďu a podnikli jsme výlet se Stáňou a její smečkou po okolí Peřimova, bylo nádherné počasí. Mráz, lehce sněhu a modré nebe prostě nádhera na fotečky :)

Fidorka s Peřimově

17.1.2014  - Fidorkou jsme opět zajeli do Peřimova, kde má své psí kamarády, udělali jsme procházku k Jilemnici a Fíďa si pohrálala s psiskama :)

Novoroční pohár 4.1.2014 - ofic. závod v dd

4.1.2014 - jak na Nový rok tak po celý rok se říkává, proto jsme se hned na začátku roku zúčastnili závodů v dogdancingu, aby nám to tak vydrželo po celý rok ( když v roce 2013 jsme na to poměrně kašlali... ). Jeli jsme opět do Prahy Horních Počernit, kde se konali oficiální závody Novoroční pohár. Měla jsem veliký strach jak to dopadne, protože po dlouhé době, jsme jeli sestravu bez pamlsků. Sestravu jsem vymyslela novou na písničku ze seriálnu Sanitka. Přesnou sestavu budu dodělávat, protože tuto jsem vymýšlela ráno před závodama, takže trošku zmatek a stres. Maxík mi udělal velikou radost, pracovat a vypada, že ho to baví. Samozřejmě s pamlskem pracuje daleko lépe. ale přesto jsem s ním byla spokojená. Závodili jsme v kategorii freestyle beginners a skončili jsme na krásném